Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Diğer Valilikler

Valilikler

T.C. DİYARBAKIR VALİLİĞİ
T.C. DİYARBAKIR VALİLİĞİ
T.C. DİYARBAKIR VALİLİĞİ
  • VALİLİK
    Yöneticilerimiz Valilik Birimleri İl Protokol Listesi İmza Yetkileri Yönergesi Vali Yard. Görev Dağılımı Vali Yardımcıları Nöbet Çizelgesi Kurumsal Kimlik Tarihçe
  • DİYARBAKIR
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Yatırımlar ve Projeler Etik Komisyonu Ara Buluculuk Komisyonu
  • GÜNDEM
    Haberler Validen Haberler Duyurular İhale İlanları
  • İLETİŞİM
°C
28
Ağustos2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • VALİLİK
    • Yöneticilerimiz
      • Vali Murat ZORLUOĞLU
      • Vali Yardımcıları
        • Aziz GÖLBAŞI
        • Murat YILDIZ
        • Muhammet ÖZYÜKSEL
        • Fatih AYAZ
        • Batuhan TAŞGIN
        • İlyas ÖZTÜRK
      • Kaymakamlar
        • Necdet ÖZDEMİR
        • Recep HASAR
        • Adem KARATAŞ
        • Zikrullah ERDOĞAN
        • Metin BASKIN
        • Mustafa ATIŞ
        • Nurbaki YALÇIN
        • Volkan HÜLÜR
        • Mevlana KÜRKCÜ
        • Mehmet KILIÇ
        • Ömer BİLGİN
        • Yusuf Melikşah AYDIN
        • Burak AKELLER
        • Muhammet İKİS
        • Osman Oğuz EKŞİ
        • Hasan AKBULUT
        • Yunus ATAMAN
    • Valilik Birimleri
      • İl Yazı İşleri Müdürlüğü
      • İl İdare Kurulu Müdürlüğü
      • İdare ve Denetim Müdürlüğü
      • İl Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü
      • Özel Kalem Müdürlüğü
      • Hukuk İşleri Şube Müdürlüğü
      • Açık Kapı Şube Müdürlüğü
      • İl Sosyal Etüt ve Proje Müdürlüğü
      • İdari Hizmetler Şube Müdürlüğü
      • Bilgi İşlem Şube Müdürlüğü
      • İl Planlama ve Koordinasyon Müdürlüğü
      • Protokol Şube Müdürlüğü
      • Yatırım İzleme ve Koordinasyon Başkanlığı
      • Enerji Yönetimi Birimi
    • İl Protokol Listesi
    • İmza Yetkileri Yönergesi
    • Vali Yard. Görev Dağılımı
    • Vali Yardımcıları Nöbet Çizelgesi
    • Kurumsal Kimlik
    • Tarihçe
  • DİYARBAKIR
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
    • Yatırımlar ve Projeler
    • Etik Komisyonu
    • Ara Buluculuk Komisyonu
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Validen Haberler
    • Duyurular
    • İhale İlanları
  • İLETİŞİM

VALİ AKSOY, “İSTİHDAM VE GENÇ İŞSİZLİĞİ SORUNUNUN ÇÖZÜLMESİNDE MESLEK KURULUŞLARININ ROLÜ” PROJESİNİN KAPANIŞ PROGRAMINA KATILDI

 
 
Valimiz Sayın Hüseyin Aksoy, Diyarbakır Esnaf ve Sanatkârlar Odalar Birliği Başkanlığı ve MEKSA Vakfı işbirliğiyle, AB Projesi kapsamında organize edilen; İstihdam ve Genç İşsizliği Sorununun Çözülmesinde Meslek Kuruluşlarının Rolü Çalıştayı ve kapanış programına katıldı.
 
 Programa Vali Aksoy’un yanı sıra Dicle Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Talip Gül, DESOB Başkanı Alican Ebedinoğlu, Kurum müdürleri, Oda ve Borsa başkanları, iş dünyası ve STK temsilcileri ile genç girişimciler katıldı.
 
Programın açış konuşmasını yapan DESOB Başkanı Alican Ebedinoğlu, ekonomik ve sosyal gelişimin sağlaması için insan kaynağının önemli bir unsur olduğunu belirtti. Ebedinoğlu konuşmasına şöyle devam etti: “ Bir yandan göç verirken, diğer yandan çevre illerden göç alan, genç nüfusa sahip ilimizin bu pazarın doğru şekilde yönlendirilmesi, eğitilmesi halinde var olan dezavantajlı durum, bir avantaja dönüşebilecektir. Bunun için gençlerin ihtiyaç duyulan iş alanlarına yönlendirilmesi, mesleki eğitim yapan gençlerin hak ettiği yeri alması, girişimciliğin önemli bir alternatif olarak gençlere sunulması, kariyer ve iş danışmanlığından daha fazla yararlanabilmesi, mesleklerine ilişkin yeteneklerini sürekli geliştirebilme imkânının sunulması gerekmektedir.”
 
DESOB Başkanı Ebedinoğlu’ndan sonra bir konuşma yapan Vali Aksoy şunları söyledi: “Dicle Üniversitemizin çok değerli Rektörü, İş dünyamızın çok değerli oda başkanları, temsilcileri ve basınımızın kıymetli mensupları. Bugün DESOB’un Avrupa Birliği kapsamı içerisinde sağlanan kaynaklarla diğer kurumlarımız ile işbirliği içerisinde yürütülen bir proje kapsamında bir arada bulunuyoruz. Hepinizi öncelikle sevgiyle ve saygıyla selamlıyorum.
 
‘Temel amacımız bölgenin daha fazla yatırım alması, istihdamın daha üst noktalara taşınabilmesi de katkı sunabilmek’
 
Diyarbakır’da iş dünyasının daha iyi bir noktaya gelmesi, istihdamın arttırılması ve ekonomik gelişmenin sağlanması adına bütün sivil toplum kuruluşlarımızla, odalarımızla işbirliği içerisinde yürüttüğümüz önemli çalışmalar var. Özellikle bölgemiz bilindiği üzere, 6. Bölge teşviklerinden yararlanan bir bölgeydi. 4 Eylül 2016 yılında açıklanan Doğu ve Güneydoğu yatırım ve destek paketiyle bölgeye yeni yatırım yapacaklara bir takım avantajlar sağlayan düzenlemeler gerçekleştirildi. Cazibe Merkezi Programı adıyla ortaya konan bu çalışmayı, Diyarbakır ilinde de en üst seviyede gerçekleştirebilmek adına kurum ve kuruluşlarımız ile işbirliği içerisinde birçok çalışmayı ortaya koyuyoruz. Özellikle bölgemize daha çok yatırımcı gelmesi adına Kalkınma ajansımızın gayretiyle, İstanbul’da, İzmir’de ve Mersin’de, Türkiye’nin başka bölgelerinde de, bölgemizin avantajlarını o bölgedeki iş adamlarına anlatıyoruz, paylaşıyoruz. Temel amacımız bölgenin daha fazla yatırım alması, istihdamın daha üst noktalara taşınabilmesine katkı sunabilmek. 27 Şubat da başvurular sona eriyor. İş adamlarımıza özellikle bunu hatırlatmak istiyorum. Bu kapsamda bölgede yatırım yapmak isteyenlerin 27 Şubat’a kadar bununla ilgili başvurularını ortaya koyması lazım.
 
‘İstihdamın en üst noktalara çıkartılması ve işsizliğin giderilmesi bakımından, özellikle işsiz konumda olan insanların eğitilmesi ve belirli bir niteliğe kavuşturulması büyük önem taşıyor’
 
İstihdamın arttırılması adına Sayın Cumhurbaşkanımızın önderliğinde başlatılan, istihdamı geliştirme projesi kapsamında da bir takım ek istihdamlara devletin katkısı var. Özellikle istihdamın en üst noktalara çıkartılması ve işsizliğin giderilmesi bakımından, özellikle işsiz konumda olan insanların eğitilmesi ve belirli bir niteliğe kavuşturulması büyük önem taşıyor. Bu kapsamda bütün kurum ve kuruluşlarımızın yürüttüğü çalışmalar var. Bu çalışmalar çerçevesi içerisinde niteliksiz iş arayan insanlarımızın, nitelikli hale getirilmesi konusunda gerçekleştirilen faaliyetler var. Özellikle iş dünyamız, belirli nitelikte çalıştırabilecekleri, insanları ararken, bir taraftan da iş arayan, iş bulamayan insanlarımızın var olduğunu biliyoruz. Bu bakımdan her iki talebi karşılıklı olarak bir araya getirmek ve iş arayana iş bulmak, işçi arayana da işçi bulabilmek adına bu tür faaliyetlerin çok önemli ve anlamlı olduğunu ifade etmek istiyorum.
 
Perşembe günü yine ilimizde Milli Eğitim Bakanımızın Müsteşar Yardımcısının katılımıyla “Meslek Liselerimizin Mesleki Eğitimi” bütün boyutlarıyla ortaya koyarak tartışacağımız bir toplantı gerçekleştireceğiz. Bundaki temel amaç da meslek liselerinde bizler neler yapıyoruz? İş dünyamızın meslek liseleriyle ilgili talepleri nelerdir? Bunların karşılıklı olarak koordinasyonunu, çalışmasını, mevcut durumu gözden geçirerek, bundan sonraki süreçte yapacağımız çalışmaları gerçekleştirmek için bu faaliyeti ortaya koyacağız.
 
Dicle Üniversitemiz, Diyarbakır için önemli bir şans. Dicle Üniversitesi ve Sanayi İş birliği önem taşıyor. Bu konuda yapılan çalışmaların önümüzdeki dönemde daha iyi bir noktaya taşınması adına Sayın Rektörümüz önderliğinde çalışmalar devam ediyor. Üniversitemiz içerisinde kuruluşu tamamlanmış olan, Tekno-Park’ın daha aktif hale gelmesi, bölgedeki inovasyon çalışmalarına, aynı faaliyetlerine katkı sunabilecek bir konuma taşınması da hepimizin en büyük arzusudur.
 
‘Toplama baktığımız da yaklaşık olarak 98 milyonluk bir kaynağın 3 yıl içerisinde Diyarbakır da yürütülen çeşitli projelerde kullanmış bulunmaktayız’
 
Avrupa Birliği kapsamı içerisinde Türkiye’nin birçok bölgesinde olduğu gibi Diyarbakır’da da Avrupa Birliğine sunulan projeler ve sunulan projelerden sağlanan katkılarla birçok faaliyetler gerçekleştiriliyor. Özellikle Diyarbakır’da 2013 ile 2016 yılları arasında 38 kamu kurum ve kuruluşunun projesine yaklaşık olarak 8.4 milyon Avroluk bir kaynak kullandırılmış. Karacadağ Kalkınma Ajansımız 3 projede yaklaşık 10 Milyonluk bir kaynağı kullanmakta, yine Çevre ve Şehircilik Bakanlığı’mızın bölgede yürüttüğü çalışmalarda yaklaşık olarak 78 milyonluk bir kaynağın, Avrupa Birliği kapsamında bölgemize gelen yatırımlarda kullanıldığını ifade etmek isterim. STK’larımızın tarafından 350 bin Avroluk 8 projenin bölgemizde yürütüldüğünü belirtmek istiyorum. Toplama baktığımızda yaklaşık olarak 98 milyonluk bir kaynağı 3 yıl içerisinde Diyarbakır’da yürütülen çeşitli projelerde kullanmış bulunmaktayız.
Burada DESOB yine Avrupa Birliğinden sağlanan yaklaşık olarak 274 bin Avroluk bir proje kapsamı içerisinde Meksa Vakfı ile birlikte örnek bir çalışmayı gerçekleştiriyor. Bu projenin en önemli boyutu da sektörel yatırım alanlarında genç istihdamının desteklenmesi programı. Bu projenin de özelliği en fazla yoğunluk yaşadığımız genç kişilerin istihdamının; nasıl, ne şekilde yapılacağı ile ilgili mevcut durumu ortaya koymak ve çözüm üretmek adına yapılacak olan bir çalıştay. Bu çalıştayda çeşitli kurum ve kuruluşlarımızın görüşleri olacak ve bu görüşler de bizlere bundan sonraki çalışmalarda rehberlik etmiş olacak.
 
‘Genç nüfusun özellikle istihdama dönük olarak bunların hazırlanması da hepimizin ortak görev ve sorumluluğudur’
 
Değerli katılımcılar, Diyarbakır’ın genç nüfus oranı % 22.5, Türkiye ortalamasının çok çok üstünde, dolayısıyla böylesine genç bir nüfusa sahip Diyarbakır’ın önemli bir potansiyeli olduğunu da ifade etmemiz lazım. Bu genç nüfusun özellikle istihdama dönük olarak hazırlanması da hepimizin ortak görev ve sorumluluğudur. Özellikle bölgemizde yeni yatırımların gerçekleştirilebilmesi adına Odalarımız ve Yerel Yönetimlerimiz ile iş birliği içerisinde yürüttüğümüz çalışmalar var.
 
Hepinizin bildiği gibi, bir Tekstil Organize Sanayi Bölgesi kuruluşu tamamlandı. Alt yapısının ihale hazırlıkları noktasındayız. Mevcut OSB’mizi genişletme çalışmalarımız var. Yeni OSB’leri kurma ile ilgili bir takım faaliyetlerimiz var. Temel amacımız buranın daha fazla yatırım ve istihdamı destekleyecek bütün çalışmaları, bütün kurumlarımız ile birlikte hep beraber ortaya koyabilmek.
 
Bu proje de gerçekleşen çalışmalara katkı sunacak bir projedir. Bu noktada katkısı olan herkese çok teşekkür ediyorum. Başta DESOB Başkanı ve Yönetim Kurulu üyeleri olmak üzere, projeye destek veren Meksa Vakfına ve bu projede görev alan bütün kurum ve kuruluşlarımıza teşekkür ediyorum. İlimize, bölgemize hayırlı olmasını diliyor, hepinizi sevgiyle, saygıyla selamlıyorum”
 
Konuşmanın ardından Vali Aksoy açılan programda sertifika almaya hak kazanan genç girişimcilere sertifikalarını verdi.
 
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 

Bizi Takip Edin

  • Resmi İlan Protalı
  • Resmi Gazete
  • Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları
Yenişehir Mahallesi Lise Caddesi Yenişehir / DİYARBAKIR
(0 412) 280 20 00
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız