Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Diğer Valilikler

Valilikler

T.C. DİYARBAKIR VALİLİĞİ
T.C. DİYARBAKIR VALİLİĞİ
T.C. DİYARBAKIR VALİLİĞİ
  • VALİLİK
    Yöneticilerimiz Vali Yard. Görev Dağılımı Vali Yardımcıları Nöbet Çizelgesi Valilik Birimleri İl Protokol Listesi İmza Yetki Yönergesi Kurumsal Kimlik
  • DİYARBAKIR
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Kolluk Gözetim Komisyonu Kamu Hizmet Standartları Yatırımlar Etik Komisyonu Ara Buluculuk Komisyonu
  • GÜNDEM
    Haberler Validen Haberler Duyurular İhale İlanları
  • İLETİŞİM
°C
10
Mayıs2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • VALİLİK
    • Yöneticilerimiz
      • Vali Murat Zorluoğlu
      • Vali Yardımcıları
        • Aziz Gölbaşı
        • Murat Yıldız
        • Muhammet Özyüksel
        • Ömer Coşkun
        • İlyas Öztürk
        • Fatih Ayaz
      • Kaymakamlar
        • İsmail Pendik
        • Recep Hasar
        • Adem Karataş
        • Zikrullah Erdoğan
        • Gökhan Dolaş
        • Kadir Yurdagül
        • Kadir Ulusoy
        • Volkan Hülür
        • Mevlana Kürkcü
        • Doğukan Koyuncu
        • Ömer Bilgin
        • Yusuf Kaptanoğlu
        • Burak Akeller
        • Kerem Yenigün
        • Hasan UĞUZ
        • Asım Solak
        • Yunus ATAMAN
    • Vali Yard. Görev Dağılımı
    • Vali Yardımcıları Nöbet Çizelgesi
    • Valilik Birimleri
      • İl Yazı İşleri Müdürlüğü
      • İl İdare Kurulu Müdürlüğü
      • İdare ve Denetim Müdürlüğü
      • İl Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü
      • Özel Kalem Müdürlüğü
      • Hukuk İşleri Şube Müdürlüğü
      • Açık Kapı Şube Müdürlüğü
      • İl Sosyal Etüt ve Proje Müdürlüğü
      • İdari Hizmetler Şube Müdürlüğü
      • Bilgi İşlem Şube Müdürlüğü
      • İl Planlama ve Koordinasyon Müdürlüğü
      • Protokol Şube Müdürlüğü
      • Yatırım İzleme ve Koordinasyon Başkanlığı
      • Enerji Yönetimi Birimi
    • İl Protokol Listesi
    • İmza Yetki Yönergesi
    • Kurumsal Kimlik
  • DİYARBAKIR
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
      • İl Jandarma Komutanlığı
      • İl Emniyet Müdürlüğü
      • İl Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
      • İl Sivil Toplumla İlişkiler Müdürlüğü
      • İl Göç İdaresi Müdürlüğü
      • Ticaret İl Müdürlüğü
      • Çevre ve Şehircilik İl Müdürlüğü
      • Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü
      • Çalışma ve İş Kurumu İl Müdürlüğü
      • İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü
      • Vakıflar Bölge Müdürlüğü
      • Sosyal Yardımlaşma İl Müdürlüğü
      • Devlet Hava Meydanları İşletmesi Müdürlüğü
      • Devlet Malzeme Ofisi Diyarbakır
      • Sosyal Güvenlik Kurumu İl Müdürlüğü
      • Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü
    • Kolluk Gözetim Komisyonu
    • Kamu Hizmet Standartları
    • Yatırımlar
    • Etik Komisyonu
    • Ara Buluculuk Komisyonu
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Validen Haberler
    • Duyurular
    • İhale İlanları
  • İLETİŞİM
 

Diyarbakır’da Deprem Sonrası İyileştirme Çalışmaları Tüm Yönleriyle Değerlendirildi

09.05.2025

İçişleri Bakan Yardımcısı Münir Karaloğlu ve AFAD Başkanı Ali Hamza Pehlivan, 6 Şubat depremlerinin ardından Diyarbakır merkez ve ilçelerinde yürütülen çalışmaların değerlendirildiği “6 Şubat Depremleri Sonrası Değerlendirme ve Koordinasyon Toplantısı”na katılmak ve bölgede incelemelerde bulunmak üzere Diyarbakır’a geldi. Valilik Hevsel Toplantı Salonu’nda gerçekleşen koordinasyon toplantısına kamu kurum ve kuruluşlarının temsilcileri katıldı.

Vali Zorluoğlu: “Depremin şehri etkileyen boyutu kalmadı, süreci titizlikle yürütüyoruz”

Toplantının açılış konuşmasını yapan Diyarbakır Valisi Murat Zorluoğlu, şehirde ve ülke genelinde depremin etkilerinin azaltılması adına önemli mesafeler kat edildiğini belirterek, “Oğlaklı bölgemizde adeta yeni, orta ölçekli bir şehir kuruldu. Başta Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığımız ile İçişleri Bakanlığımız olmak üzere katkı sunan tüm kurumlarımıza teşekkür ediyorum. Sahada herhangi bir aksaklık yaşanmıyor, çalışmalar planlandığı şekilde ilerliyor.” dedi.

Vali Zorluoğlu, DSİ’nin şehir içi içme suyu projesinin AFAD kapsamına alınmasının önemli bir adım olduğunu vurgulayarak, proje tamamlandığında arıtma tesisiyle birlikte kentin uzun yıllar içme suyu ihtiyacının karşılanacağını ifade etti. “Deprem konutları hızla yükseliyor, kırsalda köy tipi ev çalışmaları da devam ediyor. İnşallah yıl sonuna kadar bu gündemi Diyarbakır’ın ajandasından çıkaracağız” dedi.

İçişleri Bakan Yardımcısı Münir Karaloğlu: "Afet yönetimi dinamik bir süreçtir, her aşamada yeni hedeflerle ilerliyoruz."

İçişleri Bakan Yardımcısı Münir Karaloğlu, konuşmasına 6 Şubat depremlerinde hayatını kaybeden vatandaşları rahmetle anarak başladı. Afet yönetiminin çok boyutlu ve dinamik bir süreç olduğuna dikkat çeken Karaloğlu, "Her gelişimizde yeni hedefler koyuyoruz. Daha önce ‘şunları tamamlarsanız başarılı olursunuz’ dediğimiz başlıklar tamamlandı. Şimdi ise yeni hedeflerimiz var. Afeti yönetmek sadece teknik değil, aynı zamanda sosyal bir süreçtir" dedi. 

Afetin ilk anlarında yaşanan çadır temini zorluklarından, konteyner geçişlerine ve kalıcı konutların inşasına kadar geçen süreci değerlendiren Karaloğlu, “İlk dönemlerde çadır bulmak çok zordu, herkes çadır için mücadele ediyordu. Daha sonra konteyner temin edildiğinde bu kez çadırların kaldırılması gerekiyordu. Şimdi kalıcı konutlarımızı yaptık, hedefimiz vatandaşlarımızı bu konutlara yerleştirerek konteyner alanlarını boşaltmak. Bu da yeni bir başarı göstergesidir” ifadelerini kullandı.

Karaloğlu, afet yönetiminde başarıyı her dönemin ihtiyaçlarına göre yeniden tanımlamak gerektiğini belirterek, “Çadırı bulmak bir başarıydı, sonra konteynere geçmek. Şimdi ise kalıcı konutlara geçişi sağlamak önceliğimiz. Diyarbakır’da da bu süreci titizlikle sürdürüyoruz” dedi.

Afet yönetiminin yalnızca fiziksel müdahale değil, aynı zamanda psikolojik destek ve uyum gerektirdiğini vurgulayan Karaloğlu, “Bu gibi afetlerde en kritik şey, aynı dili konuşmak ve aynı yöntemleri kullanmaktır. Diyarbakır’da farklı, Hatay’da farklı uygulamalar yapamazsınız. Alınan kararların ülkenin her yerinde geçerli olması gerekir. Afet yönetimi koordinasyon, kararlılık ve birlikte hareket etmeyi gerektirir” şeklinde konuştu.

AFAD’dan 4,3 Milyar Liralık Destek

Toplantıda, Afet ve Acil Durum Yönetimi (AFAD) Diyarbakır İl Müdürü İlami Çakmak ise depremin ardından yürütülen çalışmalarla ilgili bir sunum gerçekleştirdi. Sunumda, depremin şehre verdiği hasarlar, yürütülen enkaz kaldırma çalışmaları, konteyner kentlerin mevcut durumu, TOKİ konutları ve kırsalda inşa edilen köy evlerine ilişkin güncel verileri paylaştı. İl Müdürü Çakmak, Diyarbakır genelinde ağır hasarlı 5.411 binadan 4.717’sinin yıkıldığını, ayrıca orta hasarlı 2.372 binadan 1.125’inin yıkımının gerçekleştirildiğini belirtti. Depremin ardından yapılan yardımlar kapsamında AFAD İl Müdürlüğü tarafından toplam 4 milyar 318 milyon 288 bin TL tutarında ödeme ve harcama yapıldığını ifade etti.

Konut ve işyeri inşa süreçlerine ilişkin de bilgi veren Çakmak, il genelinde 17 bin 124 konut ve 251 işyeri olmak üzere toplam 17 bin 375 bağımsız bölümün ihalesinin yapıldığını, hak sahibi olunan toplam konut sayısının 14 bin 374 olduğunu açıkladı. Kurası çekilen konut sayısının ise 7 bin 920 olduğunu belirtti.


Karayollarından 5,3 Milyar TL’lik Yol ve Altyapı Yatırımı

Karayolları 9. Bölge Müdürü İlker Travnaç da, Oğlaklı 1. ve 2. bölge ile çevresinde yürütülen bağlantı yolları ve altyapı çalışmalarına dair sunum gerçekleştirdi. Travnaç, her iki bölgede toplam proje bedelinin 5 milyar 331 milyon TL olduğunu, bugüne kadar yapılan toplam harcamanın ise 2 milyar 986 milyon 259 bin TL seviyesine ulaştığını aktardı. Karayolları 9. Bölge Müdürü İlker Travnaç, her iki bölgedeki çalışmaların planlanan takvim doğrultusunda hızla devam ettiğini açıkladı.


DSİ’den Diyarbakır’a 3,49 Milyar Liralık İçme Suyu Yatırımı

Devlet Su İşleri (DSİ) 10. Bölge Müdür Yardımcısı Ahmet Sezer, Diyarbakır’ın uzun vadeli içme suyu ihtiyacını karşılamaya yönelik sürdürülen iki büyük projeye ilişkin değerlendirmelerde bulundu.

Sezer, inşaatı devam eden Diyarbakır İçme suyu İsale Hattı 2. Kısım İkmali projesiyle, mevcut kapasitesi 3 m³/s olan isale hattının 6 m³/s’ye çıkarılacağını ve böylece Diyarbakır’a yıllık 94,61 milyon metreküp ilave içme ve kullanma suyu sağlanacağını belirtti. Proje kapsamında 31,5 kilometrelik çelik boru hattı ile bir pompa istasyonu inşa ediliyor. Bugüne kadar 16 kilometrelik hattın döşemesi tamamlandı. Projenin fiziki gerçekleşme oranı yüzde 57’ye ulaşırken, toplam maliyeti 2,02 milyar TL olarak açıklandı.

Sezer ayrıca, inşaatı tamamlanan Bağlar TOKİ Deprem Konutları İçme suyu İsale Hattı projesi kapsamında, 34,49 kilometrelik boru hattının döşendiğini, üç içme suyu deposu, bir pompa istasyonu ve dört içme suyu kuyusunun hizmete alındığını ifade etti. Bu proje ile 20 bin konutun içme ve kullanma suyu ihtiyacının karşılandığını kaydetti. Projenin toplam maliyeti ise 1,47 milyar TL olarak bildirdi.

Sezer, her iki projeye ilişkin toplam yatırım tutarının 3,49 milyar TL olduğunu belirterek, çalışmaların kentin su altyapısını uzun yıllar boyunca güvence altına almayı hedeflediğini vurguladı.

Toplantıda DİSKİ, DEDAŞ, Diyargaz ve İLBANK yetkilileri de kurumlarının Diyarbakır'da yürüttüğü altyapı, enerji ve yatırım projelerine ilişkin sunumlar gerçekleştirdi. Yapılan çalışmaların planlanan takvime uygun şekilde sürdüğü belirtildi.

https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 

Bizi Takip Edin

  • Resmi İlan Protalı
  • Resmi Gazete
  • Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları
Yenişehir Mahallesi Lise Caddesi Yenişehir / DİYARBAKIR
(0 412) 280 20 00
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız