Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Diğer Valilikler

Valilikler

T.C. DİYARBAKIR VALİLİĞİ
T.C. DİYARBAKIR VALİLİĞİ
T.C. DİYARBAKIR VALİLİĞİ
  • VALİLİK
    Yöneticilerimiz Vali Yard. Görev Dağılımı Vali Yardımcıları Nöbet Çizelgesi Valilik Birimleri İl Protokol Listesi İmza Yetki Yönergesi Kurumsal Kimlik Tarihçe
  • DİYARBAKIR
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Kolluk Gözetim Komisyonu Kamu Hizmet Standartları Yatırımlar Etik Komisyonu Ara Buluculuk Komisyonu
  • GÜNDEM
    Haberler Validen Haberler Duyurular İhale İlanları
  • İLETİŞİM
°C
17
Mayıs2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • VALİLİK
    • Yöneticilerimiz
      • Vali Murat Zorluoğlu
      • Vali Yardımcıları
        • Aziz Gölbaşı
        • Murat Yıldız
        • Muhammet Özyüksel
        • Ömer Coşkun
        • İlyas Öztürk
        • Fatih Ayaz
      • Kaymakamlar
        • İsmail Pendik
        • Recep Hasar
        • Adem Karataş
        • Zikrullah Erdoğan
        • Gökhan Dolaş
        • Kadir Yurdagül
        • Kadir Ulusoy
        • Volkan Hülür
        • Mevlana Kürkcü
        • Doğukan Koyuncu
        • Ömer Bilgin
        • Yusuf Kaptanoğlu
        • Burak Akeller
        • Kerem Yenigün
        • Hasan UĞUZ
        • Asım Solak
        • Yunus ATAMAN
    • Vali Yard. Görev Dağılımı
    • Vali Yardımcıları Nöbet Çizelgesi
    • Valilik Birimleri
      • İl Yazı İşleri Müdürlüğü
      • İl İdare Kurulu Müdürlüğü
      • İdare ve Denetim Müdürlüğü
      • İl Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü
      • Özel Kalem Müdürlüğü
      • Hukuk İşleri Şube Müdürlüğü
      • Açık Kapı Şube Müdürlüğü
      • İl Sosyal Etüt ve Proje Müdürlüğü
      • İdari Hizmetler Şube Müdürlüğü
      • Bilgi İşlem Şube Müdürlüğü
      • İl Planlama ve Koordinasyon Müdürlüğü
      • Protokol Şube Müdürlüğü
      • Yatırım İzleme ve Koordinasyon Başkanlığı
      • Enerji Yönetimi Birimi
    • İl Protokol Listesi
    • İmza Yetki Yönergesi
    • Kurumsal Kimlik
    • Tarihçe
  • DİYARBAKIR
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
      • İl Jandarma Komutanlığı
      • İl Emniyet Müdürlüğü
      • İl Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
      • İl Sivil Toplumla İlişkiler Müdürlüğü
      • İl Göç İdaresi Müdürlüğü
      • Ticaret İl Müdürlüğü
      • Çevre ve Şehircilik İl Müdürlüğü
      • Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü
      • Çalışma ve İş Kurumu İl Müdürlüğü
      • İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü
      • Vakıflar Bölge Müdürlüğü
      • Sosyal Yardımlaşma İl Müdürlüğü
      • Devlet Hava Meydanları İşletmesi Müdürlüğü
      • Devlet Malzeme Ofisi Diyarbakır
      • Sosyal Güvenlik Kurumu İl Müdürlüğü
      • Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü
    • Kolluk Gözetim Komisyonu
    • Kamu Hizmet Standartları
    • Yatırımlar
    • Etik Komisyonu
    • Ara Buluculuk Komisyonu
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Validen Haberler
    • Duyurular
    • İhale İlanları
  • İLETİŞİM

3. Tarım Orman Şurası Hazırlık Toplantısı Yapıldı

 
 
 

3. Tarım Orman Şurası Değerlendirme ve Hazırlık Toplantısı Sayın Valimiz Hasan Basri Güzeloğlu başkanlığında sektörün tüm kesimlerinin yer aldığı geniş katılımlı bir programla yapıldı.

 

Saygı Duruşu ve İstiklal Marşı’nın okunması ile başlayan Şura Hazırlık Toplantısı Diyarbakır İl Tarım ve Orman Müdürü Mustafa Ertan Atalar ve Tarım Reformu Genel Müdür Yardımcısı Dr. Muhammed Adak’ın şura ile ilgili konuşmalarıyla devam etti.

 

Daha sonra burada bir konuşma yapan Vali Güzeloğlu konuşmasına; “Diyarbakır sadece bölgenin ve ülkemizin değil dünyanın sayılı üretim merkezlerinden biridir. Her alanda bereketli topraklar üzerinde binlerce yıldan beri tarım yapılan, bu anlamda katma değer üretilen bitkisel ve hayvansal üretim adına çok önemli bir üretim merkezidir” diyerek sözlerine başladı.

 

Sözlerine devamında “Geleceğin teknoloji kullanımı tarımdaki verimlilik artırıcı yöntemler ve buna bağlı gelişmeler Diyarbakır'ın tarımsal kapasitesini daha iyiye ve ileriye götürmüş ve bugün Diyarbakır Türkiye'nin bitkisel ve hayvansal üretiminde, bütün alan ve başlıklarda ilk üç sırada yer alan bir eğitim merkezi haline dönüşmüştür. Türkiye'nin en büyük 8 inci arazi varlığına sahip olan ve gerek tarla bitkilerinde, gerekse endüstriyel bitkilerde Türkiye'nin üretim bazında ilk 3 de yer alacak bir üretim düzeyine ve zenginliğine sahip ve gerçekleştiren hayvansal üretimde gerek küçükbaş, gerekse büyükbaşta ve yeni dönemde artırılan balık ve su ürünlerinde de çok önemli bir birikimin adıdır Diyarbakır” şeklinde devam etti.

 

 Vali Güzeloğlu, “Şüphesiz Diyarbakır'ın bugün sahip olduğu bu üretimsel zenginliği bizler için yeterli değildir. Daha iyiye,  daha ileriye ve daha öteye taşımakta hedefimizdir. Bu noktada Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan'ın bizzat bilgisi ve himayesi ile devam eden ve sadece Diyarbakır değil ülkemizin de en büyük entegre kalkınma ve gelişme projelerinden biri olan Silvan Projesi Diyarbakırlılara çok önemli bir yerde olduğunu bizlere işaret etmektedir. 8'i baraj ve 23 sulama göleti ile birlikte devam eden proje 1. faz 2023'te hizmete girecek ve gelecek olan 235 bin hektar alanı su ile buluşturarak sulu tarıma dönüştürecektir.

 

Tarım çok stratejik bir sektördür. İnsanın beslenmesine insan neslinin devam etmesini ve bu anlamda sağlıklı ve erişilebilir bir gıdanın gerçekleştirilmesini sağlamaktır. Bu yüzden gerekli gelişmeler ve değişimler ne olursa olsun tarım önemli ve değerli ve vazgeçilmez bir stratejik alandır. Bu noktada Allah'ım bizlere bahşettiği zenginlikler ve güzellikleri en doğru şekilde akılla kullanmak, tarımda teknolojik temelli bir değişim ve dönüşüm sürecini gerçekleştirmek ve temel başlıklar olarak aldığımız zaman, planlama, pazarlama, istihdam, eğitim ve örgütlenme gibi temel başlıklarda şimdiden hazırlıklı olmalıyız. Çünkü her ne yaparsak yapalım akıl temelinde ve kazanç hedefinde yapmalıyız.

 

Bugün itibariyle tarımın Diyarbakır'ın kent ekonomisine katkısı yıllık 4,5 milyar Türk Lirası civarındadır. Bu hedefi 2023 anlamında ve revize ettiğimiz zaman karşımıza 20 milyarlık bir hedef gerçekleştirilmektedir. Şüphesiz bu hedef gerçekleştirebilecek bir hedef olmakla birlikte çalışmadan, çaba sarf etmeden gerçekleştirilecek bir hedef değildir. Bunu gerçekleştirmek için ürün bazında ürün desteği, çiftçi örgütlenmeleri, tarımda teknolojinin doğru kullanılması, ölçek ekonomisi ve işletme büyüklükleri temel meselelerden başlayarak hedefe ilerlemeliyiz.

 

Hayvansal işletmelerde % 90 oranında sayı 50 baş hayvan ve daha altı ölçeklerdedir. Bu sayının çok daha üst ölçek de, en az 200 başla başlayan bir bankta olması ancak ekonomik işletme ile buluşmasıdır.  Hayvancılıktan devam edersek bugün hayvan varlığımızın hemen hemen yarıdan fazlası yerli ve melez. Süt verimi ve hayvancılıktan beklediğimiz ürünün artması için bu oranların kültür ırkı lehine yükselmesi lazım.

 

Diyarbakır'da çok güçlü bir altyapımız var. Burada Veterinerlik Fakültesi ve Ziraat Fakültesi gibi çok köklü, güçlü kurumsallaşmış iki tane önemli fakültemiz var. Tarım Bakanlığı'nın Türkiye ölçeğinde en güçlü olduğu il Diyarbakır’dır.  Araştırma merkezleri, eğitim merkezleri, toplumdan başlayarak hayvancılığın ıslahına dönük bütün önemli bu anlamda Işık tutacak, çiftçiye ve tarıma yön verecek kurum ve kuruluşlarımız çok güçlü Ziraat Odaları örgütlenmelerimiz var.

 

Diyarbakır tohumculukta, tohum üretim firmaları ve tohum oranları açısından 1. sırada yer alıyor Türkiye birincisiyiz ve bunu hak ediyoruz ama biz daha ötesine, tohumun dünya çapında Karacadağ geleneğinden gelen ve 10 bin yıldır tarım yapılan Diyarbakır'da dünyaya dönük bir tohum üretim merkezi olma iddiasındayız.

 

Tarıma bir bütün olarak ele aldığımız zaman sadece Silvan projesinin hayata geçmesi doğrudan 300 bin kişilik istihdamın hayata geçmesi demektir. Bu istihdam Diyarbakır’a değil bölgeye, belki de Türkiye yetebilecek aynı zamanda Diyarbakır'ın bir çekim, üretim ve istihdam merkezi olduğunu ortaya çıkacaktır” dedi ve tüm katılımcılara teşekkür ederek sözlerine son verdi.

 

Daha sonra basına kapalı gerçekleştirilen Şura Hazırlık Toplantısı tarım sektörünün yaşadığı sorunlar masaya yatırıldı. Vali Güzeloğlu, Ziraat Odalarına bağlı Birlik Başkanı ve üyelerinin talep ve beklentilerini dinledi. Sorunların çözümü noktasında görüş alışverişinde bulunuldu.

 

3.Tarım Orman Şura Hazırlık Toplantısı toplu fotoğraf çekimi ile sona erdi.

 

https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 

Bizi Takip Edin

  • Resmi İlan Protalı
  • Resmi Gazete
  • Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları
Yenişehir Mahallesi Lise Caddesi Yenişehir / DİYARBAKIR
(0 412) 280 20 00
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız